برخی از درمان های طبیعی برای نفروپاتی IgA در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گیاهان چینی برای نفروپاتی IgA در نارسایی کلیهبرخی از درمان های طبیعی برای نفروپاتی IgA در نارسایی کلیه

برخی از درمان های طبیعی برای نفروپاتی IgA در شکست درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA در نارسایی کلیه renalExiste؟ بسیاری از مردم خواسته است که مردم Yes.For کمک با سوالات مشابه، ارائه سوالات continuación.Tiene توضیح؟ گپ و گفتگو با دکتر ما آنلاین مشاوره رایگان.

در واقع، نفروپاتی IgA در بیماری کلیوی خود ایمنی است که با غلظت IgA رسوب ایمنی پیچیده غلظت IgA glomérulo.Si به طور فزاینده در گلومرول تجمع است، عملکرد کلیه به تدریج از دست داد. هنگامی که نارسایی کلیه می آید، کلیه ها دیگر قادر به انجام خوبی برای حفظ زندگی عادی. اما مردم را به اقدام برای زندگی می کنند. روش معمول استفاده می شود دیالیز است.

گیاهان چینی برای نفروپاتی IgA در نارسایی کلیه

من -Astrágalo. گون گیاهی است که در ممکن است موثر در درمان بیماری renal.Se ایمنی منحصر به فرد تقویت گیاهان دارویی بومی به چین است. این گیاه نشان داده شده است که در علائم کنترل مانند کم خونی بسیار موثر است، محافظت بیماران از فشار خون بالا و بهبود سیستم ایمنی بدن.

-Cistanche. جالیز گیاه است که در کاهش پروتئینوری در بیماری کلیوی و حمایت از سلامت کلیه ها برای کاهش عوارض مفید است.

- ابریشم ذرت. در چین، این گیاه را می توان برای تورم یا ادم استفاده می شود. این شهر همچنین دارای خواص ضد عفونی کننده و تسکین دهنده به دستگاه ادراری است.

هنگامی که از بین بردن عوامل بیماری زا، باید درمان به منظور بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در چین، درمان طبیعی است که نه تنها توسط چینی، بلکه به بیماران extranjeros.Terapia فشرده گرم یکی از بهترین داروهای طبیعی است، استقبال کرد. بر اساس طب سنتی چینی، ساخته شده است که برخی از نوآوری های. این ترکیب فن آوری های پیشرفته و مورد استفاده قرار externamente.Si می خواهند بدانند که جزئیات دقیق در مورد چگونه کار می کند، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com برای مشاوره خصوصی بفرستید. هدف نهایی برای رسیدن به است برای بازگرداندن ساختار اصلی و بهبود چی سالم کلیه در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه.

با دو گام، نفروپاتی IgA در نارسایی کلیه می تواند به خوبی درمان و کیفیت زندگی نیز می تواند اصلاح شود notablemente.Cualquier پیگیری سوال؟ پیام زیر ترک و ما در اسرع وقت پاسخ خواهد!





:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: